4.3.13

Not much, and I like it..


מה עושים כשאין זמן? החודש האחרון היה מטורף. ופתאום מצאתי את עצמי פורקת למחשב רק צילומים של עבודה. מה??!! ומה עם הילדים? אז בשישי בצהריים גנבתי אותם טיפה יותר מוקדם מהגן, טסנו הביתה על האופניים החדשים שלי (!!) הסברתי שהיום לא משכיבים את לולה לישון מיד כשמגיעים, והשתוללנו. יותר נכון הם. אני הייתי חייבת כמה פרימים לנשימה.. לולה עלתה על השולחן/מסלול דוגמנות והשויצה בפיג'מה החדשה שלה שהרויחה מן ההפקר. סבתא קנתה ללולי, אבל במידה שלה.. הדיפולט שלי הוא גירלי שיק, בשביל מה עבדתי כל כך קשה ללדת בת..? 
מזמן לא חלקתי אתכם camera setting, ואני אישית מאוד מאוד אוהבת לקרוא את המספרים האלו. תמיד אחפש אותם אם הם זמינים. כל הצילומים שלמעלה צולמו באותם פרמטרים - 

                                        lens 50 (prime)     F/2         1/400 sec      ISO 320

מה זה אומר? בגדול - צילמתי במהירות גבוהה כדי להקפיא את האימג', בצמצם פתוח כדי לטשטש את הרקע, ובאסא סביר כדי לשמור על חדות, ועדיין להכניס כמות יפה של אור למצלמה. מסובך? ממש לא. אם הייתי מתרגלת טניס כמו שאני מתרגלת צילום אולי הייתי ג'סטין הנין..  טוב, בטוח לא. 

לגמרי לא קשור - יכול להיות שלילדה בת שנה וחצי יש אובססיה לציחצוח שיניים? היא עושה את זה בערך 5 פעמים ביום, באינטנסיביות.. 

ובעניין שקשור - החלטתי לקחת קורס צילום. אני מרגישה שבא לי ללמוד קצת מעבר למה שאני יודעת. לפעמים כשעושים משהוא במשך זמן הוא מתקבע אצלנו חזק מידי. בא לי להתנסות בצילום קצת אחר, יש היום מאות קורסים דרך האינטרנט, שמעבירים צלמים מוכשרים במיוחד, אני בחיפושים.. וגם בא לי ציוד חדש, בכלל בא לי להתחדש.. אולי איזו עדשה רחבה שלא כל כך מזוהה עם הצילומים שלי.  יש את האנשים האלו שתמיד יודעים מה הם רוצים/צריכים, אצלי זה כל הזמן דינאמי.. כל יום אני רוצה/צריכה משהוא אחר..כשאגדל אחליט. 
וככה בסשן קצרצר של רבע שעה מילאתי את המצברים שלי. זה באמת היה יוצא דופן, אני מצלמת את הילדים לפחות פעם ביום.. אני מצלמת כי אני אוהבת את זה, זה מספק, ותכלס, אם לא יהיו צילומים הזיכרון המתעתע שהשארתי בחדרי לידה  - גם ככה לא לטובתי יותר. אם לא הייתי מצלמת לא הייתי זוכרת שפעם לפני שנים, כשהילדים היו קטנים, ככה נראה המתחת של השולחן שלנו, באופן קבוע - 


ב - 15 לחודש תיפתח סדנת צילום חגיגית במיוחד, מספר 10!! מי היה מאמין שככה דברים יתגלגלו.. מזמינה אתכם להצטרף אלינו לסדנה, ולכבוד המאורע יש 10% הנחה לסדנה זו בלבד. ההרשמה דרך המיל, כל הפרטים בלשונית הסדנה ממש כאן למעלה. 

xoxo

6 comments:

  1. כמו תמיד מקסים ומעורר השראה

    ReplyDelete
  2. ילדים מקסימים!!!
    אבל מה עושים עם כל הצילומים האלו?
    :)

    ReplyDelete
  3. כמו תמיד מקסים ומביא חשק כבר לקנות מצלמה נורמאלית להגיע לסדנה שלך

    וטושטוש- מהצילומים מכינים ספר תמונות מהמם למזכרת!

    ReplyDelete
  4. מקסימים! ובהצלחה עם הקורס החדש - גם זה שלעצמך וגם לאחרים

    ReplyDelete
  5. אוי, אליפות, התמונות של לולה הקטנה עם הפיג'מה האדומה והשיער הפרוע....איזה מתיקות... ובכלל, שניהם כאלה מקסימים.

    ReplyDelete
  6. .את צלמת אדירה! והדוגמנים מהממים! כל כך קשה להגיע לצילומים כאלו בתוך בית סגור. אשמח אם תרשמי איזו מצלמה יש לך

    ReplyDelete