21.2.13

My Super Kids!

הלו!!! אני כאן. עם כל מאות הקוראות/קוראים החדשים שנוספו דרך בבלז, אני לא אשתפך כאן מול קהל חדש שלא מכיר אותי איפה הייתי ומה עשיתי. הקוראים הותיקים כבר מכירים אותי. רק אחשוף בקצרה שמחלות ילדים תקפו אותי אחת אחת. אותי, לא את הילדים :) 

פורים ממש אוטוטו כאן, ואני שמחה, נרגשת וגאה להיות חלק מקבוצה סופר דופר של בנות בבלז! אם לא שמעתם מוזמנים להתעדכן בלינק הזה, וכמובן - לפרגן לנו בלייק!

אצלנו בבית כמו שאתם יודעים, לא באמת מתרגשים מפורים. אני לא טרודה בשאלת המאה - אז למה הילדים מתחפשים? מקסימום שולפים משהו מארגז התחפושות המפואר שלהם. בעניין הזה אנחנו מסודרים פלוס. 
אבל בואו נגיד שכן הייתי צריכה לרדוף אחרי התשובה, והיא לא היתה פשוטה לפתירה, והייתי מהאמהות האלו שצריכות לספק את הסחורה, ובזמן, זה בטוח היה נגמר כמו השתלשלות הפוסט הזה. 

פעם אחת לפני הרבה שנים (חודשים) פגשתי את נופר המהממת מהבלוג המהמם קול אנד בלו עם הטעם העוד יותר מהמם. שתינו כמובן חברות בליגת העל בבלז, ורק חיכיתי לרגע המתאים לשתף איתה פעולה :) אז באותו רגע לפני הרבה שנים (שבועות) החלטנו לכתוב פוסט משותף יחד. על ערכת אס או אס לאימא המאותגרת פורים. ואמרנו שניפגש, ונדסקס, ונעשה משהוא שהיקום עוד לא ראה. ולפני כמה ימים, שעות ספורות לפני שהפוסט אמור לעלות, ישבנו לנו בסבבה בבית קפה בערב, מקשקשות, מציצות בהשראות, רוצות לכבוש את פורים מחדש. השעון מראה שיש לנו יומיים לעשות, לצלם ולהעלות את הפוסט. ברוכים הבאים לאלו הם חיי..... אבל אני, במלוא העוצמה, לא נבהלת. הכל אפשרי, הכל בר ביצוע, הכל יהיה בסדר! אני לא יכולה לחתום לכל אחד על הגישה הזו לחיים, אצלי זה עובד. לאסט מינט  - והתחפושות הכי הכי הן של לולי ולולה! אני האמנתי. ידעתי שיהיה בסדר.. 

אז על מה מדובר? וונדר וומן לולה היפה ובאטמן בגירסה רביעית או חמישית או מי סופר ללולי השובב. והכי מגניב  זה שאין לשתינו מכונת תפירה בבית ובטח לא כישורים מתאימים.  

גאה להציג את גיבורי העל שלי!!!

כאן אצלי בבלוג תמצאו את הקישורים לתחפושת של לולי, הלא הוא באטמן. אצל נופר יש את הלינקים לתחפושת של לולה הוונדר וומן הפרטית שלי!!!

החלטתי שהגרסה החודשית (בלי להגזים) של הבאטמן תהיה סופר קולית כמו הבעלים המיועד שלה. וגם כדי לפשט קצת את העיניינים.. מה רע בג'ינס אפור היפסטרי משופשף?? 
חולצת טריקו של פוקס ב-33 ש"ח עושה את העבודה מצויין. 
לבד שחור כמובן, וקצת צהוב, סקוצ'ים לחיבורים, גומי דק למסיכה וגוטרמן. מי? גוטרמן - הדבק, שבלעדיו אי אפשר לעבור את פורים בשלום. זה דבק מיוחד לבדים. 

שימו לב לדקויות, אל תתפתו ללמוד ממני. סקוצ'ים? כדאי שיהיו שחורים ולא לבנים.. יכולתי לתקן בפוטושופ, אבל החלטתי שיש מקום פומבי להפקת לקחים :) 
את השפיצים של האוזניים הקשחנו  עם משולשי בריסטול שיגרמו להן לעמוד זקופות - חשוב מאוד!
אל החולצה מאחורה הדבקנו שני ריבועי סקוצ' בהתאמה לגלימה. החפתים גם הם גלילי לבד שמחוזקים לגלימה עם גוטרמן, ונסגרים בעזרת סקוצ'. 

האמת היא ששבלונה לגלימה לא מצאנו ברשת, והערכתי לפי מידת החולצה. השפיצים שיוצאים ממנה בקצוות ארוכים ב-15 ס"מ מהזרועות שלו כשהן פתוחות. הקו העליון של הגלימה הוא ישר לכל האורך. באמת לא מסובך להעריך. 
ההוצאות שלנו על שתי התחפושות היו 100 ש"ח ונשארו שאריות לחברים, ברור שכבר הזמינו.. מתיאו - בדרך אליך חמוד! תחפושת ב-50 ש"ח זה לא סוג של גיבורות על?? במיוחד כששילמתי 200 (!!!!!) ש"ח לפאוור רינג'ר  שהוא רצה בנוסף.. מה לעשות? ככה בונים מלתחה, יש כאלו עם מארק ויש כאלו עם פאוור רינג'רים ובאטמנים.. 

לפאטרנים להדפסה:

איזה כיף זה פורים, איזה כיף זה ילדים מחופשים, ותאמינו לי הכי כיף להכין לבד בבית. 

וחגיגה אחרת לחלוטין - סדנת הצילום שלי מספר 9 אוטוטו מסתיימת, וחשבתתי לפנק אתכם ב-10% הנחה שיהיו תקפים רק לנרשמים לסדנה מספר 10 החגיגית מאוד! הסדנה תיפתח ב-15 למרץ בימי שישי בבוקר. 
כל הפרטים בלשונית  photography workshop ממש כאן למעלה. נתראה? 

ואם במקרה לא רצתם עדיין לעמוד של באבלז בפייסבוק אז כדאי לכם, משלוח מנות מטורף מחכה למישהוא שם..וכמובן מלא פוסטים מקסימים של בנות מוכשרות. 







אז מה נשאר? כמובן לברר איך לעזאזל ייצרנו נופר ואני תחפושת כה מדהימה ללולה היפה. כל הפרטים בבלוג של נופר - cool & bello. טוב נו, עוד הצצונת קטנטונת  - -

8 comments:

  1. מקום פומבי להפקת לקחים- אוהבת את הגישה :)
    תחפושות בדיוק כלבבי! אוהבת!

    ReplyDelete
  2. מקסים, ועשוי בדרך שאני הכי אוהבת...הדבקות

    ReplyDelete
  3. אין על הצילומים והעיבודים שלך. מצידי את יכולה לכתוב על חיי האישות של הנמלות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יו אר קילינג מי סופטלי. תמשיכי ;)

      Delete
  4. טוב, אצל לולי פורים כל השנה
    הם מהממים כרגיל. גם הצילומים.

    ReplyDelete
  5. רעיונות נהדרים!
    ביצועים מעולים ופשוטים, ממש אהבתי
    :)

    ReplyDelete
  6. מקסימים!! הביצוע יצא ממש מדהים
    :)

    ReplyDelete