17.12.12

Don't say cheese!!!



אם אתם כמוני, אז כל שנה אתם שולחים שנות טובות למשפחה :) אחרי הפוסט הקודם שבו חיפשתי תירוצים לחגוג את היופי  של כריסמס, אני צריכה להתוודות על משהו.. אצלנו לא צריך תירוצים, אצלנו באמת חוגגים. התחתנתי עם בולגרי שאימא שלו יהודיה ואבא שלו נוצרי (והתחתנו ברבנות אחרי שבעה מדורי גיהנום, אל תשאלו...). אז אצלנו לא באמת צריך תירוצים, כי חוגגים גם וגם! וכמו כל שנה אני שולחת למשפחה מעבר לים ולחברים שלנו שנות טובות. גם בראש השנה אני כמובן שולחת..
וכמו כל דבר במשפחה שלנו - הכל טררם. חייבים מיני הפקה לכל סיבה למסיבה, והמסיבות שלי הן צילומים, לא חלילה ברים באמצע הלילה.. אז אספתי את המיטב שבחיים - הילדים הנפלאים שלי, ויצאנו להצטלם כדי שסבתא תראה את הכרטיס לכל מי שהיא פוגשת ברחוב ובעבודה, ותוכל להתגאות! וגם, לצלם את הילדים במיטבם פעם בשנה, ולהסתכל אחורה כשעוברות השנים - זה איך שאני מעבירה את הזמן שלי. מסתכלת על צילומים של הילדים ומתמוגגת. בכלל, זה מיני פרוייקט נפלא, להוסיף כל שנה צילום של הילדים ממוסגר לקיר. כמובן שהכרטיס שלמעלה יהפוך כבר בימים הקרובים לצילום גדול וממוסגר בחדר שלהם. 

אל תחשבו לרגע שלקחו לי שעות רבות של הכנה, או צילומים לייצר את האימג' הזה. הכל היה כל כך פשוט וכיפי. הם בדיוק התעוררו משנת הצהריים שלהם בשבת, אחרי מקלחת כמובן - שיהיו נקיים וחגיגיים, הבגדים והאביזרים כבר היו מוכנים להעמיס לאוטו, הגענו לפארק מעבר לבית כשהם במיטבם. לא עייפים, לא רעבים, לא מלוכלכים - פשוט מלאכים. צילמתי פחות מעשרים דקות, ואלוהים, כמה שהיה לי קשה לבחור. אבל ניסיתי להישאר נאמנה למקורות - כרטיס שנה טובה/כריסמס צריך להיות חצי רשמי, מוקפד וכזה שמראה כמה הילדים שלי מחונכים ומושלמים (טוב, מחונכים לא ממש תמיד אבל מושלמים בעיני...) . אז זה שלמעלה נבחר לייצג אותו מעבר לים. ובכלל, גם כאן. הרי 99% מהזמן אנחנו בכלל בשיטת התאריכים הלועזיים, אז למה שלא נברך את 2013 כשהיא מגיעה?? 
וזה מה שהיה בין לבין - לא מייד יצא הצילום הזה שלמעלה, הם היו חייבים להשתולל קצת באמצע. והשעון הזה של בנטן שנדחף לכל פריים בחצי השנה האחרונה מוציא אותי מדעתי!!!


ואם אתם שואלים את עצמכים מה זה הבגדים המהממים האלו אז עוד שנייה. 



כמו שאמרתי כל סיבה לצילומים חגיגיים אצלי היא ממש טררם. אז הכנתי את  עצמי מראש, רציתי שהילדים יהיו מאוד חגיגיים, מוקפדים, ושהבגדים יצטלמו מהמם ויוסיפו לאווירת החג. מזל שלפני כמה שבועות יצא לי לפגוש בחורה צעירה ומקסימה שקוראים לה ג'ודי גדות Mei Mei . היא מיבאת בטעם טוב טוב טוב פריטים מקסימים לילדים מגיל 6 חודשים עד 10 שנים.  לבינתיים היא מוכרת את הבגדים (גם פיג'מות, מגפיים, צעיפים ואביזרים מגניבים ביותר) אצלה בבית -באוירה סופר נעימה ומזמינה - במתחם בזל בתל אביב. השירות הוא אישי ומפנק, והבגדים הורסים ביופיים!!! המחירים שפויים כאלו שתרשו לעצמכם להתפנק איתם:) מותגים כמו אוקידי ג'ינס (כמו שלולי לובש!!) קטמיני (כמו שלולה לובשת!!) קנזו,  ועוד ועוד. ב - 26-28 לחודש היא מקיימת מכירה חגיגית ביותר, ממליצה לכם לקפוץ. ואפשר גם לקבוע איתה אישית כשנוח לכם - 054-6449790. אני מאוד אוהבת!

ומה אתכם? מכינים כרטיסי שנה טובה למשפחה? יאללה, תארזו את הילדים תלבישו אותם יפה ותצלמו :) 

11 comments:

  1. מהמם! גם הצילומים וגם הבגדים...

    ReplyDelete
  2. הצילומים פשוט יפיפיים!
    ספונטניות זה אחלה,
    אבל אי אפשר להתווכח עם התוצאות של קצת השקעה. פשוט מושלם.
    התמלאתי חשק והשראה :-)

    ReplyDelete
  3. ילדים מקסימים
    בלוג פשוט מאלף

    ReplyDelete
  4. נהנתי מהצילומים ומכל האווירה שהייתה על הסט
    והילדים פשוט מקסימים .

    ReplyDelete
  5. תמונות מקסימות. אפשר לקבל הסבר איפה קונים / איך עושים את ה- Y (או כל אות אחרת לצורך העניין(?
    תודה רבה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!
      את האות שלנו הסבא של הילדים ניגר מעץ. צבענו בספריי אדום והרבה לכה שקופה.
      לדעתי יש המון פתרונות יותר זמינים כמו קלקר או קאפה :) בהצלחה!

      Delete
  6. לטרוף אותם כשהם ככה חגיגים ורשמיים! כמה זה חסר לי באווירה הישראלית. אני מלבישה ככה בחגי ישראל - זה כל כך יפה!

    ReplyDelete