8.11.12

THE REAL MESS...

כל פעם שאני פותחת את הפה הגדול שלי (כמו האידיליה הפוטוגנית מהפוסט הקודם...) אני מיד נופלת שוב. אצלנו הבלאגן הוא בתקופות. יש שבועות שהבית מתוקתק, כולל ארוחות מושקעות, כל הבגדים נקיים ומקופלים בזמן, כמעט ואין כלים מצטברים, ואפילו הכלב החליט שלא בא לו יותר להשתין בבית. השבועות האחרונים ממש לא היו כאלו. הבית בהפיכה, הילדים לובשים לגן בגדים ממוחזרים משנה שעברה שכבר נדחפו בשקיות למסירה, הכלים מצטברים, אבל לא ממש בערימות גדולות, כי גם ארוחות של אימא הבשלנית (הכי לא!!!!) לא באמת בושלו, אז אין הרבה כלים..והכלב - מתעלל בי כאילו דווקא. האמת שהיתי חייבת מקום להתפרק קצת, נראה לי שתבינו, לא? אני באמת רוצה שהבית יהיה מבריק ומצוחצח, שלא יערמו כביסות, ושריח בישולים יציף לילדים את הלב. מזל שאנחנו גרים מעל פיצה. אבל רגע! אל תדווחו עלי עדיין. אני נשבעת שהשבוע זה מסתיים. קורה, קצת לחוץ, ואז משתחרר..עשיתי שיחה עם הילדים הם קיבלו את זה בהבנה. סיכמנו על יוטיוב כפיצויי הולם, וביצת בנטן אחרי הגן כל השבוע. 
היום בבוקר הרמתי את המצלמה, חברה מהממת השאילה לי עדשה לצילומים. חשבתי לנסות אותה לפני. לפני שאני חושפת את הבית שלי בפניכם בשעות הקשות שלו, אני חייבת להגיד שאני מתה לעבור דירה. אבל אפילו להתחיל לחפש אין לי זמן. אז היום צילמתי וחשכו עיני. כבר שבועיים לפחות שאני קמה לבית במצב צבירה לא הגיוני. חשבתי שאם אני אפרסם את זה ברבים, ויהיו לי תמריצים לשנות את המצב, אז זה יקרה יותר מהר. אני מתחייבת. ודרך אגב למה זה כל כך קשה למצוא עוזרת בתל אביב? אני מחפשת כבר חודש, וכלום! 

הצילום הבא הוא אחת מהבעיות הכי גדולות שלי בחיים כרגע. הכוורת של איקאה. מועדת להפוך לג'אנקיה הכי גדולה בבית תוך שבוע מקסימום. נשבעתי שלדירה החדשה היא לא עוברת איתנו. מי שמעוניין לבוא לאסוף מוזמן. וכמו שכתוב   -זה רק חלק אחד מתוך 25 כאלו. 

בחיים אין סיכויי שאמצא מה שאני מחפשת בכוורת הזו. ועוד עניין - אני מנסה לקנות בצורה אקונומית, אבל אז אני נתקעת עם ארגז קרטון שלא מוצא את המקום שלו בבית כמה שבועות טובים. מסתובב מפה לשם ומשגע לי את העינייים. מעצבן!
לפחות אני משתדלת לשטוף את הכלים של הילדים אם אני עובדת בצהריים, כדי שאבא שלהם ידע במה להאכיל אותם. בזמן האחרון אני בקושי מוצאת גרבים ללולה. עם לולי אין בעיה, הן תמיד בזוגות. ולפני כמה ימים גיליתי שהיא פותחת בעצמה את הארון איפה שהגרביים, ובזמן שאנחנו מתארגנים בבוקר לגן היא פשוט מפזרת אותם בכל הבית. על השיש, במכונת כביסה (למה שאימא לא תכבס שוב..) מתחת למיטה של לולי, ובעיקר במטבח האדום שלה. זהו, העלתי גבוה את קופסאת הגרבים שלה. נמאס לי לשטוף כלים על גרביים.
אם נדחוף בטריות בתוך הבקבוקים, מענייין אם הם יעשו את העבודה בעצמם. 
והדבר שהכי מוציא אותי מדעתי זה זה:
יכול להיות שאני סתם קוטרית, ואם אני פשוט אעיף אותו מהבית זה לא יקרה יותר, ואז הדבר שהכי מוציא אותי
מדעתי כבר לא יוציא אותי מדעתי....

קיטרתי קיטרתי, אבל הכל בשביל שאני אוכל לכתוב בסוף שאין לי זכות לקטר. הימים שלי לאחרונה עמוסים בכל טוב, ואני רק מודה! היום נפתחות שתי סדנאות חדשות מספר חמש ושש, ומי בכלל היה מאמין. אבל זה לא הכל. לסדנה של מחר מגיעה אישה מקסימה מנהריה. כן גם אני הייתי בשוק. שוק טוטאלי. מי בכלל היה מאמין? ואני? אני רק מודה. . שמחה על הבלוג הקטן שלי, שרק עושה לי חשק לעוד.. והבלאגן? יעבור, יסתדר, יחזור מחדש. 

xoxo אפרת :)

13 comments:

  1. גדולה את יקירתי! קחי חיבוק גדול! מוזמנת להציץ בבלגן הקפה והיפה שלי אותו צילמתי יום מייאש אחד בהבלחה תמריצית כשלך...
    http://cafe-veyafe.com/?p=2599

    ReplyDelete
  2. בטמבוריה הקרובה לביתך תוכלי לקנות לפי מטר רצועת גומי שמיועדת במקור לשמש כמשטח נגד החלקה במקלחת. מגיעה במבחר מזעזע של דוגמאות שנלקחו הישר מבית אבות של שנות החמישים...
    תחתכי לגודל המתאים, חברי כמה חתיכות אם צריך במסקינטייפ והשטיח יישאר במקומו.
    היתרון הגדול: ניתן לשטיפה, מוסיף עובי ורכות לשטיח וזל. מאד מאד זול.
    ואם אפשר לדעת כדרך אגב מאיפה השטיח המהממם, אז גם אני אהיה מרוצה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!
      השטיח מ - h&o
      היה במבצע לפני כמה חודשים ב-35 ש"ח!!

      Delete
  3. גדול. אחד הדברים שלמדנו במסגרת האריזות שאנחנו אוגרים שטויות על גבי שטויות על גבי שטויות והבלאגן חוגג אצלנו תמיד. תמיד. פוסט מעולה. יחי הבלאגן (והםיצה למטה)

    ReplyDelete
  4. באמת חשבתי מה להגיד שנכנסים לחדד של ילדים בסוף היום
    Good Morning Vietnam

    נשמע מעולה

    ReplyDelete
  5. נראה בדיוק בדיוק בדיוק כמו הבית שלי, מבחינתי זה צרת רבים- חצי נחמה (ולא החלק השני, שיש מעצבנים שאומרים....) לפחות אצלך הכל מצטלם יפה

    ReplyDelete
  6. ברור שיש בלאגן בבית, זה חלק מהחיים. הבית הקודם שלי בגלל שהיה כ"כ פיצי סבל משלוש שנים של בלאגן תמידי. הבית הנוכחי טיפה יותר גדול אבל לפחות ניתן לסדר בקלות יחסית (גם העפתי חצי בית במעבר, זה ממש עזר)
    אגב, לא הבנתי מה בתמונה האחרונה מעצבן? השטיח המתקפל? מעמד הכביסה? (כי אצלי בבית שניהם מעצבנים אותי חח)
    ואיזו עדשה חדשה קיבלת?
    אני סקרנית...

    ReplyDelete
  7. לפחןת הבאלאגן פוטוגני... ;-)
    חייבת לשאול- איפה את קונה חיתולים הארגזים? זה באמת אקונומי יותר?

    ReplyDelete
    Replies
    1. אימא שלי קנתה בחנות שנקראת שפע עד. אל תשאלי אותי מה זה בחיים לא שמעתי על זה וזה לא בתל אביב...:)))

      Delete
  8. לפחןת הבאלאגן פוטוגני... ;-)
    חייבת לשאול- איפה את קונה חיתולים הארגזים? זה באמת אקונומי יותר?

    ReplyDelete
  9. אוף, כמה מוכר ומעצבן, אני לקחתי עוזרת מחברות הניקוי האלה, וזהו, נשאר לי רק לסדר, לבשל, לקפל, לארגן, להכין.... היא לפחות מנקה (לפחות את זה הצלחתי להוריד מהראש שלי, גם זה משהו..

    ReplyDelete
    Replies
    1. מה זה חברות ניקויי??? תכירי לי בבקשה..

      Delete