27.11.12

Not obligated post

הי! מה העינינים? האמת שמזמן לא עברו עלי ימים כל כך מוזרים. המלחמה ושות' לדוגמה. אבל מסתכלים קדימה, וכבר יש לנו תיכנונים כל כך שווים באופק, שמי בכלל זוכר את הבלאגן שרק לפני שנייה עצר מדינה שלמה. ככה זה ישראל כנראה. אין רגע דל. ובין לבין חיים כרגיל. אצלנו בבית הילדים בכלל לא הרגישו שמשהו קורה. בטח לא לולה, ולולי אמר כששמע את האזעקה שזה סמי הכבאי בדרך לכבות שריפה. 
אצלנו בבית אוכלים גלידה בעיקר בחורף כשקר. החימום מספיק מחמם בשביל לאכול בלי חולצה. הצילומים בפוסט הם אוסף מהשבוע האחרון. המצב לא השאיר לנו זמן להתרכז במשהו אחד וככה נולד לו פוסט לא מחייב :))
כשראיתי את התמונות האלו של לולי ולולה, נזכרתי שכשאנחנו היינו קטנים, אחי הקטן (הגדול מבין השניים) היה מחביא בתחתונים את הממתקים שאימא הייתה נותנת לנו, מחכה שאני אסיים את שלי ואז אוכל את שלו... יש לי הרגשה שאצל השניים האלו זה לא יקרה :) לולי בכלל התחיל לדבר על עצמו ברבים. זה כבר לא: אימא אני רוצה... זה: אימא, אנחנו רוצים. יש לו לב ענק! 
וכששאלתי אותו מה זה כל הליכלוך הזה, הוא אמר - אנחנו עשינו. למרות שלולה היא האחראית היחידה לכל הנזילות. גם כשיש לה כזו כפית שווה ביד היא תאכל עם היד השנייה. 
הצילומים בפוסט הם רק שיהיה יותר ויזואלי. אין להם הסברים הפעם :) השבוע מסתיימות סדנאות מספר חמש ושש, ואחרי כן אני יוצאת לחופש קצר. אבל, רציתי לשאול משהוא. אני מתכוננת לקראת הסדנאות הבאות, וזאת בשאיפה למצוא סטודיו חדש ומדהים עוד החודש. לצערי הסטודיו ששירת אותי עד עכשיו כבר לא פנויי. אבל אל דאגה. הסטודיו הבא יהיה מהמם לא פחות! והרבה יותר זמין. ולשאלתי - הייתם מעוניינם בסדנאות בוקר? המתכונות עד עכשיו התחשבות באימהות עובדות, והאמת שזה היה מאוד נוח. לשמחתי הרבה כל הסדנאות כולן היו מלאות לגמרי. אבל קיבלתי כמה אימיילים מבנות שמעוניינות בסדנאות בוקר באמצא השבוע. אני מנסה לברר מה הביקוש. תרגישו חופשי לכתוב לי!
הבנות בסדנה אומרות לי חכי חכי. יבוא היום והילדים יתחילו לעשות לך פוזות מול המצלמה. זה שאת מצלמת אותם בטבעיות - זה תיכף נגמר. האמת, לשימחתי זה עוד לא קורה, והפוזות האלו שלמעלה - זה לולי ביומיום שלו. עמוס בפרצופים ודמויות ודמיון. לולה קצת יותר הארד טו גט. היא עדיין לא מתמסרת כולה למצלמה, אבל לא נרתעת ממנה בכלל. מבחינתה כל צילום זה סוג של פפראצי. היא כאילו לא שמה לב אלי כשאני מצלמת אותה - 
שמתם לב לכל הפריטים המהממים בפוסט הזה? על הכל (חוץ מהשימלה האדומה המהממת!! שהיא משרון) תוכלו לקרוא ממש בקרוב בפוסט חורפי ומפנק שאעלה ב-Xnet . אעדכן כאן בפוסט כשיפורסם. עד אז, אשמח לשמוע את הבקשות שלכם בנוגע לסדנאות, אפשר גם למייל שנמצא contact me  למעלה. 
עידכון - זה הקישור לפוסט המלא בXnet .
xoxox  אפרת. 

1 comment:

  1. רק רציתי לכתוב לך שהבן שלי קרוב מאוד לגיל של לולה, ותמיד מצחיק אותי שהם עושים אותם דברים -
    כמו לאכול (חומוס, גבינה) ביד שאין בה כפית :-)
    הצילומים נהדרים וכיפים! כרגיל.

    ReplyDelete