20.8.12

not much, but A LOT!

אוי ואבוי! החופש שלנו תכף נגמר.. אז מה, איך היה? האמת שלפי התגובות שלכם וההתפעלות היינו מינימום בתאילנד, שאנז אליזה, רומא, אלסקה ועוד מליון מקומות אקזוטוים. אני שמחה שהצלחתי להעביר לכם  כמה באמת נהננו כאן, כי האמת? נהננו עד השמים! בילינו את הקיץ בעיר קטנה בבולגריה, שכמו שאני אוהבת לקרוא לה עיר רפאים. זו אחת הערים הכי נחשלות באירופה, אבל בשבילנו זה היה מלון שמונים כוכבים. תכלס, לא עשינו הרבה, פשוט ניצלנו עד תום את מה שיש לעיר להציע. ומה שהיא הציעה זה הרבה זמן בדנובה, ובאיים מסביב, הרבה זמן למלחמת כריות, הרבה אוכל וארוחות משפחתיות (לשם שינויי..) ומליון תחפושות. מאוד עצוב לנו לעזוב ולחזור לקדחת התל אביבית, אבל מצד שני אין שום סיכויי שנחייה כאן לטווח ארוך. עוד שבועיים אנחנו חוזרים, וקצת מתחיל להיות עצוב, ואני יודעת איך זה בסוף, לא מספיקים להגיד את כל מה שיש בלב, ואין זמן להיפרד כמו שצריך, ומליון דברים לא הספקנו ותמיד רוצים עוד. חשבתי איך לסיים כאן בבלוג את החופש המושלם שלנו, וכמה דרמטית הפרידה מסבא וסבתא יכולה להיות, אבל החלטתי שצריך להיפרד בחיוך גדול, כי הרי אנחנו כאן שנה הבאה סים טיים סים פלייס..ופוסט פרידה זה לא ממש לעיניין, כי הבלוג שלי הוא המקום הכי שמח בעולם:) אז פשוט החלטתי לפרסם כמה רגעים מקסימים שהיו לנו כאן, ככה סתם בלי מילים. אל דאגה, עוד מחכה לכם מגה פוסט ענקי על פרוייקט סיום הקיץ! יאללה, צ'או.. :)















8 comments:

  1. התמונות שלך גורמות לי להחסיר פעימה. אני חייבת לשאול- באיזו עדשה את משתמשת לצילומים בבית (טווח כלומר) ובאיזו לצילומים בחוץ?

    דפנה

    ReplyDelete
    Replies
    1. הי דפנה!
      יש לי איתי כאן שתי עדשות, 85 ו-50.
      בבית לרוב אני משתמשת ב-50, ובחוץ אני מחליפה :)

      Delete
    2. תודה על התשובה המהירה אפרת :)
      מכיוון שאני אוהבת לצלם, אך לא מבינה גדולה במצלמות...אני אראה אם הבנתי- יש לי ניקון עם עדשה 18-105 ואני יודעת שהיא מגיעה בעיקרון עם עדשת 18-55.
      כשאת אומרת עדשה 50, את מתכוונת ל 18-50?

      Delete
  2. עוצרת נשימה סדרתית! יש איזה קסם בלתי נתפס שאת מצליחה להעביר.

    ReplyDelete
  3. איזה יופי !!!!
    מ ד ה י ם איך שאת מצליחה להעביר את הקסם בצורה כזו מושלמת.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. דפנה, מצטערת בטעות התגובה נמחקה עוד לפני שקראתי...:(

      Delete
  5. דף, יש עדשות שנקראות פיקס עם אורך מוקד אחד וקבוע(מכאן ה-50), נותנות תוצאה מצויינת בצילום פנים תודות למפתח צמצם מפנק
    וכמובן מעולות לפורטרטים

    ReplyDelete