11.11.22

Marrakech - I just can't get enough.

 




להעלות פוסט סיכום סדנה זה אף פעם לא קל. קודם כל זה לוקח לי ימים. סינון התמונות, עריכה, העמדה שלהן יחד, תיוגים, כמה רשתות, ובכלל, לבחור את המילים הנכונות שינסו בכלל לתאר חוויה כל כך עוצמתית בלי לחטוא. וכמובן לנסות ולגרום לכם תוך כדי לרצות להיות חלק בריטריט מהסוג, ולשדר נכון את הרגעים, שלעיתים הופכים למאוד אישיים (מה שקורה בווגאס וגו ) ולעיתים לא נתפשים בכלל בעדשת המצלצה, ולא מעט פעמים המצלמה לא עושה חסד עם שפע האושר והיופי הרגעים. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים להגיע פעם, כדי להבין. 



















באוקטובר האחרון, התכנסנו חבורה כל כך עליזה (שאין דברים כאלו בעולם!) בריאד משגע במרקש. חמישה לילות של שיכרות ושישה ימים של אור ורוד פיזזנו על כל גג אפשרי במרקש, חמושות במצלמות וכוס יין נצחית. אסופה של נשים שהגיעו לבד, או עם חברה, וחוו ימים שלנצח ישארו זיכרון כל כך מתוק, ולמזלנו, תוך גדי גם למדנו לצלם, אז יש תיעוד. 

דילגנו בין שני ריאדים, גלמפינג אחד במדבר המפואר של מרוקו, חמאם משגע בריאד כל כך מפנק והרבה הרבה מסעדות וגגות וקוקטיילים. 

ממש כאן בתחתית הפוסט, ישנה הזמנה אישית, ממני אליכם, כי לא סתם אתם כאן, סיכויי גדול שאתם הם אלו שיקחו חלק במסע הבא למרקש במאי, נכון? אז אם אין לכם שניה לבזבז ואתם רוצים כבר לשריין מקום למאי, תגללו למטה. אבל אם יש לכם עוד רגע קט אחד, בואו תציצו בעשרות רגעים נפלאים שהיו. 

התכנסנו באחד הריאדים האהובים עלי במרקש כולה. אחד שאני חוזרת אליו בכל פעם מחדש, אחד שמרגיש כמו בית. ושם, סביב קוקטייל פתיחה, הכרנו, וזו היתה אהבה ממבט ראשון. בויאן אמה ואני, מול חבורת נשים מופרעת, שהגיעו פשוט להנות. וכמה שיותר. תחילתה של ידידות מופלאה. 

יומים עמוסים במרקש, במיוחד למי שזו הפעם הראשונה עבורה. כמו שמישהו ערבב את כל העולמות ויצר תמהיל של עומס ומינימליזם בלתי נתפש. ריחות וצבעים מתערבבים להם באסתטיקה כובשת של ריאדים שקטים ומרגיעים, עשן וצפיפות אל מול ספא יוקרתי כשכולן עטופות בחלוקי כותנה וריחות של נקיון משגעים ותחושת רוגע צפים מכל עבר. סרדינים בפיתה מדוכן רועש בסמטאות הצפופות של מרקש ומשם לשטאטו, גג משגע עם מוזיקה אלקטרונית וכל הדברים הנכונים. אין עליך מרקש, את פשוט נפלאה. 

ארזנו ויצאנו אל עבר המדבר. שיא הסדנאות בעיני, לוקיישן שאין משתווה לו. אוהלים מפנקים, כוכבים מנצנצים וארוחת ערב משגעת לאור נרות שניצבים בפמוטי כסף גדולים. הצוות של המקם התייאש מיכולת הקיבול של החבורה שלנו ופרש לישון הרבה לפנינו. התעוררנו בבוקר לסשן מדיטציה (טוב, היו חלק שלא התעוררו...) עם אמה, לאורה הנמוך של הזריחה. בקבוקי היין העידו על התרחשות שובבה בלילה שלפני, והלב היה כל כך רחב. בילינו את שאריות הבוקר בבריכה הנעימה, ומשם המשכנו חזרה למרקש, לנקות את גופינו תחת ידיהן המקרצפות של נשות החמאם הענוגות. לאור נרות, עם מוזיקה נעימה, נקיות ורעננות, הכנו את עצמנו לעוד יומים מרגשים במדינה של מרקש. 











































באמת שבלתי אפשרי לתאר, וגם אין טעם, את כל מה שהיה. לכן, סידרתי לכם כאן לפרטי פרטים את כל מה שתצטרכו לדעת לקראת המסע הבא. במאי,.13-18/5/2023 נתכנס מחדש במרקש, עם פנים חדשות, שלכם, ונצא מגדרנו שיהיה לא פחות טוב מהפעם האחרונה. שימו לב שחצי סדנה כבר מלאה, לכן ממליצה להזדרז ולשריין את מקומכם, ועל הדרך להרוויח כרטיסי טיסה אטרקטיבים. 

שמתם לב לבויאן המדהים שבפרץ יצירתיות רכש בד וצבעים בשוק של מרקש, ופשוט לא יכל להתעלם מהמוזה שהמדבר משרה עליו..? אוהבת אותו על זה. ועל עוד הרבה דברים כמובן.

מאוד מאוד מחכה לפגוש אתכם, באחד המקומות הקסומים והיפים שאני מכירה!

עוד כמה מהרגעים נפלאים שהיו לנו במרקש, וממש כאן למטה פרטי ההרשמה למאי. 

























והנה! בואו איתי למרקש -  

מתי? 13-18/05/2023

איפה? מרקש והמדבר האגפאי

נחיתה? מרקש (שדה התעופה נמצא כרבע שעה מהעיר). יש טיסות ישירות. אפשר גם קזבלנקה (שלוש שעות במונית 130 יורו לכיוון). בעלי דרכון ישראלי בלבד נדרשים להנפיק ויזה. הנפקת הויזה באחריותכם מאוד פשוט, אונלין, אישור תוך 3 ימים. 

מה בתוכנית?
* יומיים בריאד האהוב עלי ועל בויאן שאליו אנחנו חוזרים כבר בפעם השבייעת! Riad UP
* לילה במקום שאין שני לו, אין כמוהו והלוואי ויכלנו להעביר את כל הסדנה בדיוק שם, בגלמפינג המרגש סקרבאו במדבר האגפאי
* שני לילות בריאד חדש עבורי ויפהיפה, שאם אתם חיות אינסטגרם אין מצב שפיספסתם  שמו ריאד יסמין

הסדנה הקרובה תועשר עם תרגולי מדיטציה בכל יום לרשות המשתתפים שיועברו על ידי חברתי הנפלאה אמה לואיס. 

לרשותינו שישה חדרים שמותאמים לזוג/יחיד. 

מחיר? 3150 יורו לחדר יחיד, 3000 יורו למשתתף בחדר זוגי. שימו לב שלרשותינו רק שלושה  חדרים ליחיד. 

מה כלול במחיר? לינה, כל הארוחות במהלך הסדנה, הסעות מאורגנות במהלך הסדנה, טיפול חמאם בקאנטרי קלאב משגע וכניסה לאתרים בעיר. 


מה לא כלול במחיר הסדנה? טיסות, הגעה מהשדה לריאד, אקסטרא אלכוהול. אקסטרא טיפולי ספא לבחירתכם. 

תשלום -30% מקדמה בזמן ההרשמה, 70% אחוז המשך תשלום עד ה-1/2/2023 לכל המאוחר. 

שימו לב שההרשמה הינה סופית, ואינה ניתנת לביטול, אל אם כן אתם מצאתם משתתף חלופי במקומכם. 

מומלץ לבטח את הסדנה ברגע רכישת הכרטיס. 

ציוד? מוזמנים כמובן צלמים מנוסים וגם מתחילים לחלוטין. מוזמנות כל הנפשות שאוהבות הרפתקאות, ולכן אין צורך בציוד משוכלל. מוזמנים להתיעץ איתי לאחר ההרשמה, אבין מה ברשותכם ואמליץ מה הלאה. מצלמת רפלקס/מירורלס סטנדרטית תעשה את העבודה. וכן, גם איפון יגרום לכם להצליח להתרגש ולספוג כמה טיפים איכותיים על צילום. 



למי הסדנה מיועדת? גברים ונשים כאחד מגיל 18 ומעלה. לכל מי שהרפתקראה בנפשו. צלמים מנוסים וללא כל נסיון, וגם כאלו שהצילום לא בראש סדר העדיפויות שלהם, חובבי מדיטציה, שידעו להעריך את החוויה הכוללת של עיר מרוקאית תוססת, הומה, נוטפת סטייל עם סצנה צעירה ובועטת, יחד עם סמטאות דחוסות ריחות קטורת ודיזל וחמורים משוטטים. לכל מי שכמוני לא יכול לעמוד בפני יופיו של הצבע הוורוד האולטימטיבי ששוטף את העיר היפה הזו.. ופיתה עם סרדינים. גם בזה אני לא עומדת.. וטדלק.. אויש כמה שזה יפה.. 

ואיך נרשמים אתם שואלים? פשוט מאוד. שלחו לי מייל לכתובת mylovelymessworkshop@gmail.com  עם הכותרת סדנת מרוקו, ואשמח לצרף אתכם לקבוצה הנפלאה שהתגבשה. מוזמנים לחלוטין לבד, למצוא את השקט שלכם ולהכיר אנשים חדשים, ומוזמנים ביחד עם חבר/חברה אהובים כי את החיים האלו צריך לחגוג וכמה שיותר מהר. זה לא הזמן להתעסק בשטויות, מרקש קוראת לנו... :) ברור לי שהחיים, ולכולנו יש מכשולים לא מעטים לנווט בינהם בדרך להרפתקה כזו. כולי תקווה שאם זה שלכם זה יקרה הפעם ואם לא, אולי נצליח להיפגש בדצמבר הקרוב בבולגריה, בפברואר באנגליה.. או בהזדמנות אחת שעדיין לא נולדה.. 


ותזכורת אחרונה ולא פחות מרגשת, עדיין נותרו 3 מקומות לסדנת בולגריה בכריסמס הקרוב 16-19/12/2022 בוידין בולגריה . מתוכננת סדנה מדהימה עם מלא הפתעות נעימות והרבה הרבה אלכוהול משובח, כי בולגריה.. לא חייבים להיות צלמים, אפשר פשוט להגיע, ולספוג בשלושה ימים את כל מה שהגוף והנפש צריכים. אוכל משובח במיוחד, חורף פוטוגני וממלא, ביקור ביקב חדש ומפתיע, התכנסויות חגיגיות סביב שולחנות ערוכים עם המון פרחים ומוזיקה טובה. פשוט לנשום. גם אם כבר נפגשנו בעבר, בואו שוב, בכל פעם הזכרונות שניצור יהיו שונים, והגוף, תמיד כמה לימים שכאלו. מוידין באהבה, למרקש המשובחת, לממלכה הגדולה, איפה ניפגש השנה..? 

אפרת

No comments:

Post a Comment