26.4.17

Where the FUN stuff happens..

יותר מכל הגדרה אחרת, זו חגיגה של החיים.

זה מרגיש לי כמו התפוצצות של סופרנובה. הבשורות החדשות. אפשט את זה ופשוט אכתוב: קרן שביט מתארחת בסדנאת בולגריה ביוני.

כבר כמה זמן שאנחנו מחזרות אחת אחרי השניה. מצאתי לי מרחוק מישהי שחושבת כמוני,  שותפה לסוג עשייה.  כמה חבל שהיא כל כך רחוקה חשבתי לעצמי שוב.. ואז היא הזמינה אותי לתה ועוגיות בגבת, בממלכה שהיא יצרה, בגינה הפורחת שלה, עם הבנות המקסימות.

 האמת שהגענו כבר בסוף הביקור שלנו, קצת מוטשים ומלאים בחוויות, וחשבתי לעצמי איפה אוכל להכיל התרחשות כל כך גדולה, כמו כל מה שקורה אצל קרן בדרך כלל..? אבל אז הגענו, כל המשפוחה, למציאות המקבילה שלה בגבת, והרגשתי שהכל נכון. באמת. הכל היה קום איל פו. אין ספק שקרן יודעת מה היא עושה, ועושה את זה בלי פשרות בדרך כל כך מיוחדת, וזה ראויי להערצה. קישקשנו ונישנשנו ענבים, ובלי לחשוב פעמיים הזמנתי אותה לחגוג גם, איתי, בבולגריה.


אני אוהבת להתלהב. כמה פשטני ולא בוגר שזה נשמע, זה אולי המנוע שמניע אותי,
ששומר עלי עם היד על דופק בכל מה שאני עושה. אם אין בזה התלהבות זה לא מרגש. וראיתי שגם קרן ככה. כשדיברנו, היו לה ממש ניצוצות בעיניים. היא מיד התחילה לחשוב אבל לדבר מהר יותר, כמוני! המחשבות משיגות אחת את השניה, התוכניות נרקמות, התרגשות שיא. כל כך כיף ליצור משהו, עם מישהו,שנמצא באותן רמות של ציפיה, של נוכחות כמוך. 
קרן תגיע עם המטען המיוחד ששיך רק לה, עם האנרגיות המעולות שלה, עם הצבעים והשמחה והפרחים, בעצם.. כל מה שאני אוהבת, לא? יש לי הרגשה ענקית שאפשר לסמוך על הבחורה הזו :) ויחד, אנחנו נפיק עבורכן סדנא עמוסה בכל מה שטוב ויפה, בכל מה שהוא lovely mess, כל מה שיהפוך שלושה ימים לאגדה על אדמת בולגריה.
ומה תכלס?
אז ככה:

מתי :
 23-25 ליוני שישי עד ראשון בערב.

למי הסדנה מיועדת?
הסדנה מיועדת בעיקר ובמיוחד למי שמחפשת חוית צילום עשירה, סטיילינג מוקפד, אוכל מעולה וחברה איכותית. סוף שבוע של הקפדה על יצירת קסמים..
 הפעם הסדנה פתוחה באופן חד פעמי למתחילות ומתקדמות גם יחד! כן כן .
לסשן הראשון והמקדים של לימוד תפעול מצלמה במצב ידני, שמיועד למתחילות, יהיה סשן מקביל עבור המתקדמות - ביקור עם קרן בשוק יד שניה אותנטי וצבעוני, ומלא בהפתעות! נשמע מושלם, לא? את המשך הלו״ז נעביר כקבוצה אחת, והוא מכיל בתוכו יצורים מארץ האגדות, תחפושות, שולחנות עמוסים בכל טוב ארץ ישראל ובולגריה, והרבה הרבה טבע וירוק..
קרן תגיע עם אנרגיות ששמורות רק לה, ויחד, אנחנו נתפור עבורכן לו״ז עמוס ואיכותי, עם פינוקים ואפשרויות פוטוגניות בלי סוף. אז הסדנה פתוחה באופן חד פעמי למתקדמות ומתחילות יחד. יהיה מוי כיף..
הדגשים שאשים במהלך הסופ״ש יהיו בעיקרם יצירת מצבי צילום, בניית נראטיב, דיוק בקומפוזיציות וסטיילינג. אקדיש זמן מכובד לצילום מעשי עם התמקדות ב: צילומי פורטרטים, צילומי מזון עם דגש על יצירת אוירה, צילום ילדים, וצילום נוף. בסיומו של יום נקדיש זמן לעריכות בתוכנת הלייטרום ולביקורת עבודות . כל הכלים הנחוצים ליצירת צילומים נפלאים יעמדו לרשות המשתתפות, מודלים לצילום, פרופס וכו׳.



מה צריך?
מצלמה עדיף רפלקס, או דמויי רפלקס, ומחשב נייד. אשמח לענות על כל שאלה בנוגע לציוד.

*ואם כבר ביקרתי אותך בסדנה בבולגריה: אז את הכי הכי מוזמנת!! אין משהו שישמח אותי יותר ממיל ממך. קדימה,זה הזמן.

מה כלול במחיר?
הכל מהכל, חוץ מטיסות.

*הסעות משדה התעופה, הלוך ושוב .
*לינה במלון שלושה כוכבים בעיר, מרחק הליכה מדהימה של חמש דקות בפארק.
*  שלוש ארוחות מלאות וסופר מפנקות ביום + נישנושים מפונפנים, קוקטילים וכל מה שמסביב.
*כל תוכן הסדנה, כולל אופציה ליציאה מונעת לצילומי לוקיישן (יתכנו שינויים מידים בהתאם למזג אויר, הכל נלקח בחשבון מראש.)
*מתנות מפנקות ממני ומיוצרות מוכשרות, כהרגלי, עם המון אהבה.

לא כלול במחיר:

*טיסות אל ומהיעד שלך.

האמת היא, שאני ממש בעיצומו של יום, בסידורים ותכנונים לקראת הסדנה הממש ממש קרובה, הסדנה הלבנה, כאן בתחילת מאי. כמו תקליט שבור אשוב ואכתוב שאני מתרגשת לפני כל סדנה כאילו היתה זו הסדנה הראשונה..

כל סדנה מביאה איתה מעוף חדש, חברויות חדשות, רעיונות חדשים וחלומות. המון חלומות. ואני, ונראה לי שגם קרן, שמנו לנו על הדגל להגשים חלומות. כי אין דרך אחרת. לקום בבוקר ולטרוף את החיים, ולא להסתכל אחורה. כל סדנה היא רגע שיא בשבילי, ואין מאושרת ממני שניתנה לי הזכות לשתף אתכן בחוויה כל כך אחרת, מרוכזת ועשירה. אז, תצטרפו אלינו ביוני? המקומות ספורים, כי ככה זה כל הדברים הטובים...

להרשמה ומחירים שילחו לי מייל לכתובת: mylovelymessworkshop@gmail.com 

מצפה ונרגשת לפגוש אתכן, יחד עם קרן שביט בחלקת החיים שלנו כאן בבולגריה. נתראה?

ואחרי שקרן אירחה אותנו כל כך יפה, כולי ציפיה לחוויה שלנו כאן יחד בבולגריה. לאחד כוחות לסופ״ש שלם, ולהגשים.
בא לכן להציץ בסדנה האחרונה שהתקיימה כאן בשיא החורף? הנה ממש כאן.

ועוד קצת כדי לשטוף את העינים, כל סדנה מקבלת אינטרפטציה אחרת, אני כולי סקרנית לראות מה יקרה כאן בסוף יוני.. גם אתם?






No comments:

Post a Comment