7.4.16

Goodbye..

היום חזרנו מהכפר. זו היתה נסיעה מרגשת. ארזתי הכל. אבל הכל. כל מה שצברתי במשך שנתיים, שמונה וחצי סדנאות (חצי של הבנות דודות המהממות..). קשה להסביר את כמות הציוד שאגרתי לי שם. קומה שלמה מלאה בכלים,מזכוכית,מאמייל, כלי הגשה, כלי אכילה, צלחות כוסות, סכום תבניות, סירים, מפות, מפיות כוסות שמפניה, כוסות קפה, אגרטלים, צנצנות, בולי עץ, נרות, סבונים, כלי אפיה, מאות פריטים שאספתי, ואגרתי באהבה עצומה, משוק הפשפשים בארץ, משווקי פשפשים בלונדון, באיטליה, כאן בבולגריה, בשוק המקומי,  שם אני כבר מכירה את כולם.. מבתים של זקנות, מהמשפחה, מחברים, מחנויות יד שניה, ממהסופר השכונתי, מאנתרופולג׳י ממרוקו, מישראל, מארצות הברית, מאטסי מאמאזון, מאיפה לא.... אני יודעת מה הסיפור של כל חפץ, לאיזו סדנה הוא שייך, איך הוא מצא את הדרך אלי, ובאיזה צילום הוא הופיע. ארזתי הכל, כי זו היתה הסדנה האחרונה בבולגריה לעתיד הקרוב רחוק... עוד פחות מחודש תתקים סדנאת איטליה, (שעדיין יש שני מקומות אחרונים!!) והיא באמת תחתום את התקופה האינטנסיבית שלנו כאן. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, ולהגיד זהו, אבל, אני יודעת שאני צריכה את ההפסקה הזו מאוד, ומחכה להרפתקאות חדשות. אנחנו אורזים את הבית שלנו, ויוצאים להרפתקאה חדשה, שבטח אספר עליה בקרוב. אבל היום, אני כאן, עם עשרות ארגזים, שלוש נגלות של מכוניות, מלאה בהכרת תודה למקום,והבנות,   בנות נפלאות שהגיעו עד לכפר הקטנטן על אחד מהרי בולגריה, כדי לחגוג איתי צילום. לא מאמינה כמה אני ברת מזל, שזכיתי להיות נוכחת בשמונה סופי שבוע כל כך קסומים, ולהכיר בנות שכל אחת עולם מרתק בפני עצמו. 
אז תקופה מדהימה הסתיימה לה, ואני בטוחה שהעתיד יביא איתו קסמים חדשים. אין מצב שלא!


הסדנה האחרונה היתה בסימן סוף שהוא התחלה. ההשראה היתה הסדנה הראשונה, אי שם בשנת 2014.. חזרתי לאותם אלמנטים שהיוו את האבנים שבנו את הבית החם הזה שלי כאן. וניסיתי לשמור על פשטות, כמה שאפשר. היו לי ספונסרים מופלאים כרגיל, שאקדיש להם מחר פוסט שלם עם מלא צילומים כובשים, כמו המוצרים עצמם. 
אז אני לא ממש אוהבת פרידות, ולא ממש יוצאת בהצהרות, כי אין לי כוונות לא להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, אבל כרגע, הכוונה הכי גדולה שלי היא לצאת לחופש (מהחופש..) עם המשפחה המקסימה שלי. 
הסדנה באיטליה, שתהיה הסדנה האחרונה שלי, עדיין מחכה לשתי נרשמות מקסימות, פרטים כאן. 
לבנתיים, תשטפו את העיניים עם הצילומים מהסדנה האחרונה, שהיתה גרנד פינאלה מעולה, לחוויות של בכפר הבולגרי. תודה בנות נפלאות, שהייתן כל כך יפות, קשובות, סקרניות, מצחיקות, והגעתן עד לכאן לקחת חלק בחוויה הזו. שוב, מליון  תודות. אתן,  המשתתפות, הייתן חלק משמעותי מהשנתיים האחרונות שלי. בטוחה שהדרכים שלנו ימשיכו להצטלב. xxx 



הכפר היפה.. 


הבנות בפעולה.. 







הדרך האחרונה הביתה.. 

ניפגש בהמשך, נכון? וגם מחר, כאן,  בפוסט על הספונסרים :) 

16 comments:

  1. מרגש וכל כך יפהההה. תהנו מהמשך הדרך.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. מרגישה שזכיתי להיות אחת מברות המזל שחוו את הקסם הזה!!
    הסדנה הזו הייתה מרגשת, עמוסה בכל טוב, מוקפדת ובקיצור תענוג אחד גדול.
    אפרת, אני מאחלת לך ולמשפחתך ערימות של אושר וחוויות טובות בהרפתקאה החדשה שלכם.
    נועה בצלאל

    ReplyDelete
    Replies
    1. נועה, את תהיי איתי במחשבות הרבה זמן מעכשיו :) תודה על המחמאות, היה כל כך כיף להכיר!!!

      Delete
  4. אלופה אפרת, כל כך מטיבה לתאר ולהעביר את המסרים במילים ותמונות. בהצלחה בהמשך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבקה, תמיד המילים שלך מחממות לי את הלב :)!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

  6. :) אוסטרליה? אם כן המצלמה החדשה שלי ואני מחכות לך

    ReplyDelete
    Replies
    1. הלוואי!! אולי, מי יודע... :)

      Delete
  7. :) אוסטרליה? אם כן נמצלמה החדשה שלי ואני מחכות לך

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. הכל כל כך יפה.. הצלחה ושמחה

    ReplyDelete