2.11.14

BULGARIA WORKSHOP PART 3 - AND NEW DATES!!!!

לפני שאני סוחפת אתכן לפוסט האחרון בסדרת סדנאת בולגריה, אז ככה. לכל מי ששאלה, כתבה לי, ביקשה פרטים ותאריכים חדשים, הנה זה:
12-14 לדצמבר זהו התאריך החדש לסופ״ש בבולגריה. טיסה מתל אביב ביום שישי בשעה 09:20 בבוקר, נחיתה בתל אביב ביום שני בבוקר בשעה 08:30. מספר המקומות מוגבל, וההרשמה מהירה. תלחצו כאן על הלינק הזה, וכל הפרטים כולם מופיעים שם. אתן ממש רוצות להיות שם... 

ואחרי כל זה, הנה הפוסט האחרון שמסכם את החוויה המטורפת הזו שעברתי שם עם 12 בנות נפלאות! חשבתי שזה יהיה ״מאחורי הקלעים״ של מה שהיה שם, אבל אפילו התמונות הכאילו מפוזרות ולא מוקפדות האלו, יצאו כל כך מדוייקות ואסטטיות, שאני נפעמת כל פעם מחדש מהמקום הזה שהיינו בו, מהרגעים היפים שחווינו, ומהמסביב הכל כך כל כך נעים לעין. לא יודעת מה אתכן, אני כבר כל כך שם..  השבת הזו התחלתי לעבוד במרץ על לוח השראה חדש לקראת הסדנה החדשה. אני מכריזה: התרגשות מספר 2 ממש בשיאה :) 

אז נתחיל? מטרת העל, תוכנית האם בכלל לא היתה סדנת צילום בבולגריה. המטרה היתה סוף סוף לעמוד לפני המצלמה :) מי שמכיר אותי יודע שיש לי פחות מחמש תמונות מחיי הבוגרים, והמצב בלתי נסבל בעליל :) וגם, אחרי כמה שינויים מהותיים בחיים שלי, כמו למשל השיער, יותר מ-15 שנים שאי לא מפזרת את השיער, ובטח לא כשהוא מתולתל טבעי.. מאז הקיץ האחרון אני ככה. כל יום, כל היום, ואני ממש מרוצה! אולי זה הטריגר שהייתי צריכה כדי לעמוד מול המצלמה, איכשהו התמונות יוצאות יותר טבעיות.. אז נעים מאוד, לכל מי שקורא את הבלוג הזה כבר שלוש שנים, ולא יודע איך אני נראית. בפוסט הקרוב תדעו הרבה :) !
 הגעתי לעיר של בויאן פעם ראשונה בלעדיו ובלי הילדים (ובכלל פעם ראשונה שעזבתי את הילדים ever !!) התארגני יומיים, ונסעתי לכפר. 


כמובן שלא נסעתי לבד, היינו נורה החברה שלי ואני. היה הייתה איתי שם במשך כל ההכנות, ותמכה נפשית בכל הטרוף שהיה שם לפני שהבנות הגיעו. 
 כמובן, הגענו וישר יצאנו לטרוף את הטבע, אני לא יכולתי להיות במקום אחד לשניה, וכל מה שרציתי היה לצלם. והרבה. יום לפני מצאתי את השימלה הזו בחנות יד שניה בוידן שעלתה לי לבה אחד, שזה שני שקלים וחצי. סקור! אז אספנו את עצמינו ואת המצלמות ויצאנו לצלם. 

ככה מצלמים בחוץ בלי חצובה ועם טיימר :) המצלמה על הסיר שלקחנו כדי לאסוף עלים ופרחים..
השתעשענו עוד קצת, כי באמת היה כיף..





וככה בילינו בוקר שלם באיזי, ונכנסנו למרץ רק בצהריים.. ואז לא נחנו. עבדנו עד שהכל היה מוכן וגמור, עד השעות הקטנות של הלילה. ערכנו את השולחן, כיבינו את האורות והתארגנו לקראת הבנות שיגיעו ביום שישי אחה״צ! ההתרגשות בשיאה.
וזהו, קצת מיותר לכתוב הרבה מילים, כי התמונות לגמרי מספרות את הסיפור של הסופ״ש הזה.. למדנו, צילמנו, אכלנו, סרגנו, או איך שקוראים לזה (waving ) על הנולים שסבא איוון בנה לכל אחת ואחת מהמשתתפות, ובהדרכתה של נורה. היה כיף לא נורמלי. בחיי. בואו, תראו קצת תמונות..




















אלי, הבת של הבעלים של הבקתות העבירה לנו סדנה בנושא שמן לבנדר, הבנות הכינו, והיה ריחנו ופוטוגני..

היו כל כך הרבה רגעים, קרו כל כך הרבה דברים, הצילומים הם פינטס לעומת האינטנסיביות של הסופ״ש הזה..






המזג אויר היה מושלם, הטמפרטורות בין 0-5, בלי רוח ובלי גשם, שלג עדין כיסה את הכל בשבת, לא יכולנו לבקש טוב יותר. השמש יצאה אחרי הצהריים, התנאים היו אופטימלים לצילום. תנקס גוד!
נקודה לסדנה הבאה: לצלם יותר את האוכל המופלא שיצא מתחת ידיה של חמותי המופלאה בפני עצמה.. היום עינת המוכשרת מהבלוג מזמינים תעלה פוסט על שטרודל התפוחים של נורה, אתם ממש לא רוצים לפספס את זה!

ממש לפני הסוף, ניסינו צילום קבוצתי, קצת חשוך, קצת מטושטש, אבל מלא אושר! הנה אנחנו משופמות : וגם תכירו - סבא איוון, וסבתא נורה :)


אני פשוט אסכם שהיה מדהים. לא יותר, לא פחות. חוויה ראשונית שאני לעולם לא אשכח. תודה לכן 12 מופלאות, תודה לך בולגריה.. נתראה בסדנה הבאה בדצמבר!
*למי ששאלה- את כל, אבל כל הצילומים שלי צילמתי עם עדשת 50 1.4 . האמת, התמכרתי!!!

10 comments:

  1. מהמם מהמם מהמם!
    לייב פינטרס

    ReplyDelete
  2. הכרות ראשונה שלי עם הבלוג שלך. מקסים מקסים מקסים! עושה חשק לארוז את המזוודה

    ReplyDelete
  3. עושה חשק לטוס לשם עכשיו!

    ReplyDelete
  4. התמונות נראות מקסימות!!! וגם לי עושה חשק...

    ReplyDelete
  5. ואוו, נראה שהיה קר.
    הפוטרטים נפלאים!

    ReplyDelete
  6. את מהממת, הסדנא מהממת, הכל מדהים!!!
    ואוו.... פשוט עשית לי חשק להתחיל לצלם

    ReplyDelete
  7. עשית לי כל כך חשק. הצילומים מדהימים וזו נשמעת חוויה נהדרת. קופצת לבדוק פרטים ומקווה שיהיו עוד סדנאות גם לאחר דצמבר :)

    ReplyDelete
  8. פוסט נפלא!!! אפשר ממש להריח את הקסם מהתמונות ומכל מה שכתבת.
    תמשיכי :)

    ReplyDelete