20.1.17

A VERY LOVELY MESS.

שיו! מכירים את הבלוגרים האלו שאוטומטית פותחים במילות התנצלות לקוראים שהם לא עדכנו מלאאאאאא זמן? אז כזה. ומכאן נמשיך הלאה :)
בסופ״ש האחרון היתה לי את הזכות לארח כאן סדנה יוצאת דופן. מהמון בחינות. כבר יותר משנה שאני חולמת לתת קפיצה קטנה בסדנאות, וליעד אותן גם לצלמות עם נסיון, שיבואו הנה להנות מהחוויה כבר בטוחות בעצמן, ועם שליטה מלאה במצלמה. תכלס, ישר להסתער על מצבים, ולמצות כל רגע ושניה מהימים האינטסיבים האלו. ולשמחתי, זה קרה, והיה נפלא!
הסדנה היתה עשירה בכל כך הרבה מובנים, כמו שיתוף הפעולה המשולש ביני, לבין עירית בירן לבין ריסטרטו ישראל. איחדנו כוחות ממש, כדי לייצר חוויה קולינרית מטריפה, שעומדת בסטנדרטים מאוד גבוהים.. והכל כמובן לטובת צילומים עוד יותר פוטוגנים שיצאו תחת ידיהן המוכשרות של כל אחת משבע הבנות שהגיעו, כולל כמבן עירית. אבל על החלק הזה בסופ״ש אספר לפרטים בפוסט הבא. היום אני כאן להודות לספונסרים המטריפים שהיו חלק מהיופי הזה שהיה פרוש לפנינו שלושה ימים שלמים. יש בארץ סצנה של עיצוב בטונים גבוהים גבוהים, שלצערי הרב אני לא מספיק נוכחת כדי להכיר מקרוב, אבל משתדלת תמיד להיות בעיניינים דרך חברות, והדרך הכי טובה היא כמובן דרך הסדנאות. זו הזדמנות מעולה בשבילי להתעדכן בטרנדים, ובמעצבים חדשים. הפעם במיוחד שמחתי לפגוש כל אחת ואחת מהיוצרות, והיתה הקפדה יתרה שקונספט ה״מטבח״ יהיה נוכח באוסף המתנות שכמובן, גם נבחר בקפידה.
אז תבואו שוב לפוסט מסכם של הסדנה עצמה, עם צילומים מרגשים במיוחד שהבנות צילמו!! כן כן. אפרסם את הצילומים המעולים שלהן,וכמובן, פוסט שלם וחגיגי לריסטרטו ישראל, שבלי חומרי גלם מעולים לא נצליח להגיע לשום מקום, לא..? :)

מאירה סיטון - מעצבת טכסטיל, בעיקר פשתן וכותנה. האתר שלה נראה כמו חלום של כל בלוגרית לייף סטייל, או בשלנית, או מישהיא שפשוט אוהבת להתכרבל. מגבות המטבח שלה מככבות אצלי עוד הרבה לפני הסדנה, וזהירות, זה ממכר...






הסטודיו של מאירה החביא בתוך העטיפות של המתנה עוד מתנה קטנה - מחק מסיר כתמים מבדים. הכי פוטוגני שיש :)





האינסטגרם של מאירה סיטון בעצמו שווה ביותר - כאן.

ההיכרות שלי עם לילי מסטודיו L&L היא ממש קצרה, אבל אני לגמרי בטוחה שעוד אפגוש את הנרות המעולים שלהם בקרוב. האינסטגרם שלהם מחתרתי, וגם המוצרים. נרות שעשויים מפולי סויה, בוערים ארוכות עם ריחות משכרים. וכמובן, זו תהיה הצינצנצת הכי יפה בבית שלכם, בוודאות. ֿללייק בפייסבוק  אפשר כאן.









את נעמי ים סוף אני מכירה  מהפייסבוק כצלמת מוכשרת, ושמחתי להכיר גם את הצד הנוסף, שעושה מקרמה נפלא. הקיר החשוף בבית שלנו (שהוא בעצם היסודות המקוריים של הבית בן 100 השנים!) שמח להתקשט במקרמה וינטג׳י ורך. האינסטגרם שלה שווה ביותר, ולרכישה, תציצו באטסי.






את דגנית בטח רובן מכירות כבר שנים, כמעצבת אופנה/בעלת חנות  - דגניתא. האתר שלה יעזור לכן לעשות סדר בדברים.. זכיתי לארח אותה באחת הסדנאות הקודמות בכפר, ואלו חברויות נעימות שנמשכות גם אחרי, אפילו אם זה רק בגבולות הפייסבוק,בין מילה לצילום. היא שלחה את המוצר שאני הכי אוהבת להעניק בסדנאות - דפי כתיבה. אני עדיין מהאולד סקול לגמרי, וכשצריך לכתוב משהו אני תמיד מחפשת דפים ועפרונות. אצלי רשימות נוכחות במחברות עד היום, וכל הזמן. ובכל סדנה יש דברים לכתוב, כמו טלפון של משתתפת אחרת, או מתכון לעוגה..מחברות ההשראה שלה אידיאליות למטרה הזו  -






אחרונה חביבה היתה המתנה מגיסי מרטין וממני. אתן כבר יודעות שאני חובבת אפיה (שמנסה לאחרונה להתערות בצד השני של המטבח, מאמינה שיהיה בסדר..) והרגשתי שאני רוצה להוקיר תודה לצלמות שהגיעו, ופירגנו לקולגה, וסתם שיהיה עוד יותר שמח במטבח. אז חשבתי לעצמי מה היה משמח אותי מאוד מאוד מאוד, חיפשתי, קצת פינטרסט, ועלינו על המתנה האידיאלית, שבעדינות אכתוב ששימחה את הבנות מאווווווד... - (וכמובן שמרטין גיסי גילף, שייף, עיצב, עשה..)





עד כאן. אני שמחה לבשר שסוף סוף מצאתי את האסיסטנטית המושלמת, זו שהדינמיקה וההבנה ביננו הן מעבר לכל מה שמילים יכולות לתאר, זו שמצליחה לרגש אותי בכל תמונה וקומפוזיציה שהיא מייצרת, זו שהכישרון שלה גועש וגועש, זו שמצליחה להוציא אותי מדעתי כל יום מחדש, וזו שהלב מתפוצץ רק מהמחשבה של כמה אני מתה עליה. הבת שלי . זהו, הממלכה לא רק שלי -





אושר גדול לשתף פעולה, מהמקום הרחוק שאני נמצאת בו. זאב בודד זה לגמרי אני, אבל מתחילה להעריך יותר ויותר את הביחד, וכמה זה לא רק עוזר, אלא גם תורם. עירית בירן וריסטרטו, וכמובן הספונסריות הם תזכורת מעולה, ואולי צילצול לפרק חדש בסדנאות. ממש אוטוטו אני כאן עם אחד הפוסטים הכי מגרים שיצא לי לכתוב או לצלם אי פעם. אז תאכלו ממש הרבה לפני, ושובו לכאן לראות מה אנחנו אכלנו וכמה פוטוגני אש זה היה...

תודה. המון תודה. 

7 comments:

  1. וואו, אני עדין עם לסת שמוטה. כל המתנות נראות מושלמות, וממש משתלבות זו בזו כאילו שהן נוצרו להיות סט אחד יחד עם הרקע - הבית שלכם. מודה, שבעיקר שבתה אותי האסיסטנטית... נראה מדהים!!! מחכה בציפיה לתמונות מהסדנה!

    ReplyDelete
  2. נראה מקסים ומושך עושה חשק עז לבקר...

    ReplyDelete
  3. תמונות מושלמות. בדיוק כמו הסדנה שהיתה. לא מאמינה לעצמי שבאמת הייתי שם.

    ReplyDelete
  4. כמה טוב ויופי צרוף אפרת. התמונה של לולה על החלון - שוברת לב ביופיה.

    ReplyDelete
  5. פשוט נהנת לקרוא ולראות את הפוסטים שלך.

    ReplyDelete
  6. כיף כיף ספונסרים מהממים. והכי נחת - האסיסטנטית שלך :*

    ReplyDelete
  7. ואוו, איזה מרתק לקרוא!
    אני כבר רוצה שיתפרסם הפוסט הבא... סקרנית מאוד

    ReplyDelete