10.10.14

Nothing much, yet a lot.

הימים טובים, עמוסים מאוד ומלאי צפיה. אני באמת רוצה לעדכן כאן בבלוג על כל התהליך המדהים שאני עוברת לקראת הסדנה בבולגריה, אבל לצערי לא מספיקה. 
בעוד פחות משבועיים, אני טסה שוב לבולגריה. זו תהיה הפעם הראשונה שאעזוב את הילדים, ועוד לשבוע!! האמת, קצת מלחיץ, אבל הם נשארים בידים טובות.. אבא שלהם :) איך שהוא המדינה הזו הפכה להיות ה- Happy place שלי. מי היה מאמין.. עם כל ההתרחשיות בכלל לא הספקתי לכתוב כאן בבלוג על ההרפתקה החדשה הזו, שאוטוטו מגיעה. אמנם יש כאן למעלה דף אינפורמטיבי, עם פרטים טכניים שפרסמתי כשפתחתי את ההרשמה, אבל לא יצא לי עדיין לדבר מהלב על הסדנה הזו. זה בטח גם לא יקרה עכשיו, כי אני צריכה לסיים לעבוד על הלו״ז של היום השלישי.. אני מבטיחה לכתוב פוסט ארוך ומתרגש ממש לפני שאני טסה לי, ואחד הרבה יותר ארוך כשאחזור. 
כשהתחלתי לחשוב על הסדנה הזו כאופציה אמיתית, כמשהו ממשי, עשיתי לי רשימת חלומות. מה הם הדברים שהכי הכי הייתי רוצה להגשים תוך כדי, ומה הצפיות החשובות באמת שלי מהסדנה. אני מאמינה שסיכום אמיתי אוכל לתת לעצמי ולכם אחרי שאחזור, אבל דבר אחד כבר ברור לי. היה לי מאוד חשוב להנות מהתהליך, מהדרך, מהבניה של הסוף שבוע הזה, ואני אומרת בכנות, אני נהנית מכל רגע. מהימים של השוטטות בחנויות בדים, מהימים של חיפוש מתכונים שווים ברשת, מההתכתבויות שלי עם הצוות המדהים בבולגריה שמגשים לי חלומות קטנים וגדולים שאני לא יכולה לפרט עליהם.. מאיסוף הפרופס לצילומים, והכי, מבניית ההשראה שלי. ההשראה הפרטית שלי, הרי גם המצלמה שלי הולכת לעבוד שם לא מעט! 
התחלתי כמובן עם הפינטרסט, ודי מהר הבנתי שלא בא לי  לנעוץ צילומים של אחרים, אלא לצלם בעצמי.. ובשבועיים האחרונים נבנה לו בסודי סודות לוח השראה תוצרת עצמית, שנותן לי כיוונים ועוזר לי להיות מדוייקת יותר בכל מה שקשור לתכנים שאעביר שם, לסטילינג ולאוירה בכלל. בטח אחשוף את כולו אחרי הסדנה, לבנתיים, כאן למעלה יש קולאז׳ קטנטן שכבר פרסמתי באינסטגרם שלי, שם אני כמובן mylovelymess, אז בואו! 
* ההרשמה לסדנת צילום חדשה בתל אביב שתפתח ב-31 לאוקטובר בימי שישי ממש בעיצומה, כל הפרטים  כאן למעלה תחת הכותרת photography workshop. 

את צילומי ההשראה שלי צילמתי  כאן בארץ, אני כבר לא יכולה לחכות לצילומים משם, מבולגריה..  הסדנה בבולגריה היא כבר  sold out וזה קרה ב-24 שעות. תמשיכו לעקוב אחי כאן בבלוג, לכל העידכונים והתאריכים הרלוונטים. 

שבוע מצויין  xoxo

No comments:

Post a Comment