25.7.13

our summer is here!

אנחנו בחופש! למרות כל המחשבות שאולי הקיץ זה לא יצא לפועל, אנחנו סוף סוף כאן. כמה שהיינו צריכים את זה!!! לקוראים החדשים של הבלוג, בכמה מילים קצרות - אנחנו בבולגריה אצל סבא וסבתא של הילדים. כל שנה אנחנו מגיעים לכאן בקיץ, והשנה היינו אפילו בכריסמס! פעמיים! אתם מוזמנים לראות כאן את הפוסט הראשון של הקיץ הקודם שלנו. וכמובן לגלול קדימה:))
הטיסה הפעם היתה קלה ביותר, עברה בשלום למרות שכמעט אי אפשר להיכנס לבן גוריון מרוב שהוא מפוצץ. כולם בחופש?? לולה יצאה מהשדה תעופה בסופיה מנומנמת כולה אחרי שישנה כל הטיסה, כמה כיף להיות מסוגלים לישון במטוס :) הגענו אחרי נסיעה ארוכה ומתישה לבית של סבא וסבתא, שנמצא בצפון בולגריה, ממש על הדנובה בגבול בין רומניה וסרביה. נכנסנו פנימה, ובלי היסוס אחד קטנטן נכנסתי למיטה. השעה היתה שתיים בצהריים. התעוררתי למחרת (היום..) בתשע בבוקר!!! כאילו שאין לי שני ילדים לטפל בהם, לבשל להם, להאכיל אותם, לקלח אותם, להרדים אותם.. זה לא מה שנקרא חופש? ממש ממש כן. אי אפשר לבקש חופש יותר ממה שאנחנו חווים. הפיצויי על זה שסבא וסבתא לא רואים את הנכדיםחודשים ארוכים כנראה משתלם..:) 

גם הילדים ישנים כאן טוב.. 
ואוכלים טוב..
כמובן שחיכתה לנו בניצה חמה וטריה מיד כשהתעוררנו.. 
וכבר שבוע לפני הטיסה לולי הכין אותנו מראש, שלא משנה מה, ביום שמגיעים לבולגריה הולכים לבריכה. וככה היה. אמנם הוא הלך עם סבא באותו היום כי אימא ואבא חרפו שעות ארוכות ורבות, אבל היום עשינו יום בריכה יחד. 


אחד הדברים שלעולם לא אטוס בלעדיו לחו"ל עם הילדים הוא כמובן במבה :) וככה היא נכנסה כמעט לכל הפריימים. 
האמת, שאני כותבת את הפוסט בעיניים מאוד מנומנמות. כנראה ש-19 שעות שינה רצופות לא מספיקות. 
הקיץ הזה יהיה מדהים, ממש כמו הקיץ הקודם, וממש כמו החורף האחרון. אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לקיץ בולגרי אמיתי, בעיר נידחת ושוממת על הדנובה. החיים נמצאים איפה שהשמחה נמצאת. וגם אם אנחנו לא בניו יורק או בלונדון, אפילו העיר הקטנטונת הזאת כאן יכולה לשמח אותנו עד השמים. 

הנופים כאן עוצרי נשימה, היערות ירוקים מירוק, העצים עבותים ופראיים, הזמן כמו שאני תמיד אומרת על המקום הזה - עצר מלכת. כמו בפעם הראשונה שביקרתי את נוף הילדות של בויאן, לפני 12 שנים, ככה הוא נראה בדיוק היום. יש קסם במקום הזה שאף אחד לא יכול להבין. רק אם נמצאים כאן באמת, ומתמסרים להוה המוזר הזה, שלא דומה לשום דבר שאנחנו מכירים. 

אני מבטיחה לכתוב לעיתים ממש קרובות (כי יש לי מלא זמן... דא!!!) אז תקפצו הקיץ לבלוג,  מה שבטוח יהיה יפה בעיניים. 
כמו שהילדים אומרים - ביי וצ'אוו!!

4 comments:

  1. הי אפרת, בלוג מקסים! התמונות, הסטיילינג של הקטנטונת, הגרפיקה ובכלל יפה פה אצלך! תבלו :)

    ReplyDelete
  2. אפרת התמונות מהממות כרגיל! איך אני מרוצה שלמדתי אצלך... מהטובה ביותר. תעשו חיים משוגעים ותהנו מכל רגע!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה תמר! שמחה שנפגשנו :)

      Delete