20.3.13

Childhood dream job

הכל בסדר, לא באמת מצב חירום. טוב, תלויי את מי שואלים. ידעתם שלפי הגארדיאן הג'וב החלומי בתקופת הילדות אצל בנים הוא להיות כבאי? בשביל לולי זה היה מצב חירום. הכל עצר ביום שסיפרתי לו שהולכים לפגוש את סמי הכבאי האמיתי. טוב, הוא נבון ופיכח, וישר אמר אימא, איזה מצחיקה את, סמי זה רק בכאילו, בטלביזיה. ואז הייתי צריכה לשלוף עוד שפנים, ואמרתי לו שהולכים לתחנת כיבויי אמיתית לכבות שריפה. דלינג!! העיניים שלו נפתחו, ומאותו רגע הוא חי בשביל להגיע לאותו יום מיוחל. בשבת כשאנחנו אצל סבא וסבתא, הוא קופץ להגיד שלום באופן קבוע לכל הכבאים בתחנת כיבויי ליד הבית. דודי הכבאי אפילו נתן לו קסדה אמיתית. אבל שום דבר לא הכין אותו לאותו אחר צהריים אינטנסיבי -  ההשקה החגיגית לכבוד העונה החדשה של סמי הכבאי. לא יודעת של מי הסיפוק היה גדול יותר, שלו, או שלי שראיתי אותו מתמוגג בכל שניה..
לא היה לזה סוף. הכבאים היו סופר נחמדים, וכל משאלה קטנה של לולי התגשמה בחיוך. בהכל נתנו לו לגעת, על הכל היה מותר לטפס, קסדות בכל הצבעים נחבשו על הראש הקטן שלו, מסיכות חמצן, כפפות נעליים, באמת שלא היה לזה סוף. 

ואז, פתאום משום מקום, אחרי תצוגת תכלית מגניבה של חילוץ ממכונית, בובת ענק של סמי הכבאי, כמובן השיר המדובר, מנופים, ממתקים ועוד כל מיני דברים זניחים (חכו לדבר האמיתי!!) - 
פתאום... אש!! אפילו לא אנסה לתאר את תגובות הילדים. כמובן שההתרגשות היתה בשיאה.. ואני? פתאום גיליתי שאש זה דבר פוטוגני בצורה קיצונית. וצילמתי וצילמתי.. ולולי הקטן, הלב שלו דפק מהתרגשות.. כמה כיף להגשים להם משאלות לעיתים...


הדבר היחיד שלא הבנתי זה למה העונה החדשה של סמי הכבאי צריכה השקה חגיגית. זו לא התוכנית עם הכי הרבה אחוזי רייטינג בטלביזיה? :))) תודה לערוץ הופ, היה נפלא!
ועכשיו, מה עם לולה? איך אגשים לה את החלומות? לקנות המון זוגות נעליים זה לא כך כך חינוכי בגיל שנה וחצי..מצאה לעצמה תחום עניין. 
חג שמח מאוד מאוד לכל הקוראות (והקוראים) הנפלאים שלהבלוג!!!! סיכויי גדול שאספיק לספר לכם לפני החג על המתנות השוות של לולי ולולה..
xoxo

6 comments:

  1. מהמם, חויה מדהימה וצילומים עוד יותר

    ReplyDelete
  2. וואו איזו חוויה ואילו צילומים!!!

    ReplyDelete
  3. וואו! איזו חוויה שווה! מהרגעים האלה שנחרטים בזיכרון. זכיתם :)

    ReplyDelete
  4. On this page you can read my interests, write something special. job posting

    ReplyDelete
  5. Thanks for your marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you could be
    a great author.I will remember to bookmark your blog and will
    eventually come back from now on. I want to encourage you to continue your great
    writing, have a nice weekend!경기오피


    ReplyDelete